Objednávka Zatím jste nic nevybrali
Zavřeno.

Obchodní podmínky

Obecné podmínky

Prodávající dodá zboží na základě objednávky z internetových stránek www.ceskajidelnamilanbabor.cz, www.e-meal.cz nebo na základě telefonické objednávky. Prodávající nenese odpovědnost za výběr a množství zboží, které provedl kupstraující.

Ochrana osobních údajů

Osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, popř. IČ, DIČ atd.), která jsou součástí registrace na našich webových stránkách nebo nám byla sdělena během telefonické objednávky, jsou firmou Česká jídelna Milan Babor považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití. Společnost Česká jídelna Milan Babor údaje o zákaznících zásadně nesděluje třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka (řidiči apod.) a to pouze v nutném rozsahu.

Rozvoz

Firma Česká jídelna Milan Babor si vyhrazuje právo nerozvážet zboží do některých oblastí. Firma Česká jídelna Milan Babor má stanovenu výši minimální objednávky pro rozvoz 89 Kč. Za naše služby můžete platit hotovostně nebo stravenkami Naše stravenka, Ticket Restaurant, Sodexo, Cheque Dejeuner. Firma Česká jídelna Milan Babor si vyhrazuje právo do zbylé hodnoty stravenek peníze nevracet. Veškeré platby jsou prováděny v české měně.

Dodací podmínky

Rozvoz je provozován v pracovních dnech 10:30 - 15:00 hod. O víkendech a svátcích máme zavřeno. Objednávky jsou obvykle doručovány do devadesáti minut od Vašeho objednání, v čase největšího vytížení se může čas doručení prodloužit, případně načas, je-li tak uvedeno v poznámce objednávky (objednávka musí být provedena minimálně 120 minut před požadovaným dodáním).

Veškeré přijaté objednávky jsou jak pro prodávajícího, tak pro kupujícího závazné.

Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

Prodávající si vyhrazuje právo, že některý doplňkový sortiment může být dočasně vyprodán. V těchto případech bude kupujícímu nabídnuta jiná alternativa.

Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu.

Prodávající se zavazuje objednané zboží doručit na adresu uvedenou v objednávce v co nejkratším možném termínu.

Alkohol a cigarety neprodáváme mladším 18 let.

Všechny ceny uvedené na našich internetových stránkách a v menu jsou včetně DPH a obalu.

Jídla jsou určena k okamžité spotřebě, pokud na obalu není uvedeno datum spotřeby.

Váha masa je na 100g v syrovém stavu (pokud není uvedeno jinak).

Přijímáme stravenky Sodexo Gastro Pass, Chéques Dejeneur a Accor Ticket Restaurant.

Doporučujeme kupujícímu při převzetí si zboží překontrolovat, jestli odpovídá objednávce. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Reklamační řád

Pokud dojde k výměně objednávek, objednaná položka schází, nebo pokud dokonce nejste spokojeni s chováním řidiče, okamžitě volejte na telefonní číslo 606 686 273. My budeme co nejrychleji reagovat na Vaši stížnost. Velmi rádi Vám vyhovíme a Vy nám tak pomůžete zkvalitňovat a zlepšovat naše služby.

  • Vaše reklamace vyřizujeme pouze na telefonním čísle 606 686 273 a pouze v průběhu otevírací doby. Na reklamace obdržené na firemní e-mail nebudeme brát zřetel. Na tento e-mail posílejte prosím Vaše názory, nápady, nabídky spolupráce nebo žádosti o zaměstnání.
  • Pro nahlášení reklamace si připravte Vaši účtenku, kterou jste si vytiskli při objednávce.
  • Reklamované zboží Vám nemůžeme vyměnit, pokud nepředložíte účtenku.
  • Je v zájmu zákazníka, aby si při převzetí objednávky překontroloval, že zboží, které obdržel je to, co si také objednal.
  • Pokud zákazník obdrží jiné zboží, než si objednal a nechce jej, bude mu co nejrychleji dodáno zboží, které si objednal.
  • Pokud zákazník není jakkoliv spokojen se zakoupeným zbožím, musí neprodleně zavolat na telefonní číslo 606 686 273. Pokud nebyly dodrženy obchodní podmínky naší firmy, bude nabídnuta zákazníkovi výměna zboží. Nové zboží bude zákazníkovi dodáno v co nejkratším termínu.
  • Přijímány jsou pouze reklamace na zboží zakoupené v den reklamace. Na reklamované objednávky z  předchozích dnů nebude brán zřetel.
  • Je v zájmu zákazníka, aby si ihned přepočítal vrácené peníze. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Kontakt

Česká jídelna Milan Babor

Kravařská 2, Ostrava - Mariánské Hory

Jidelna.babor@gmail.com
Tel.: 606 686 273

Sídlo společnosti

David Babor
Slatina 187
742 93 Slatina u Bílovce

IČ: 04591615
DIČ: CZ8811185977